Meer zoekverkeer met SEO
Resultaat gericht seo bedrijf met bewezen seo diensten voor lokale, landelijke en internationale bedrijven, e-commerce webshops en blogs.
Home » SEO
Wordt beter gevonden met zoekmachine optimalisatie
Meer over SEO ⇾
Verhoog omzet met efficiënte advertentie campagnes
Meer over SEA ⇾
Professionele website of webshop voor ieder budget
Meer over webdesign ⇾
Meer sales of leads nodig? Kies voor conversie optimalisatie
Meer over conversie opt. ⇾
Meer klanten en topposities in Google met content marketing
Meer over content marketing ⇾
Verbreed je marketing strategie met social media marketing
Meer over social media ⇾
Home » SEO
Het algoritme van Google houdt rekening met duizenden signalen bij het evalueren van een pagina om te bepalen waar deze moet worden gerangschikt voor een specifieke zoekopdracht van een gebruiker.
Als we het hebben over rangschikkingsfactoren, identificeren we eenvoudig welke groepen signalen de meeste invloed hebben op hoe goed een stuk inhoud presteert in Google Zoeken.
Vanuit jouw perspectief stellen we vast welke aspecten van de inhoud, website en reputatie je kunt verbeteren om de mening van Google over je inhoud het meest effectief te versterken en zo een hogere positie in de zoekresultaten te krijgen.
In het kort verdelen we de rangschikkingsfactoren in on-page en off-page signalen:
On-page factoren zijn signalen die Google op een pagina van je website leest. De signalen die Google hiermee leest heb jij in beheer en zijn dus het makkelijkst om goed te krijgen.
Off-page factoren zijn onder meer de signalen die door Google worden gelezen van websites van derden. Deze signalen bestaan voornamelijk uit links of vermeldingen van jouw pagina’s op sites van andere mensen of op social media profielen.
Wij zijn gespecialiseerd in vergaande zoekmachineoptimalisatie waarmee je beter gaat scoren op trefwoorden waarop je beter wilt worden gevonden. Bovendien zijn we door onze ervaring zeer snel en ben je dus altijd goedkoper uit dan bij andere partijen. Je krijgt altijd meer dan waar je voor betaald!
Wat je moet weten:
SEO is het optimaliseren van posities in de zoekmachines. Een structureel, (vaak) traag maar vruchtbaar proces van verschillende handelingen, metingen en opvolgingen. Met SEO probeer je te begrijpen hoe het Google algoritme een website beoordeeld, je houdt rekening met verschillende factoren die constant in beweging zijn. Belangrijk tijdens dit proces van optimalisatie is de gebruikservaring van uw bezoekers, juist daarom is het belangrijk dat uw SEO campagne professioneel en toekomstgericht wordt uitgevoerd.
Overigens is het belangrijk om te begrijpen dat een hogere positie in Google niet vanzelfsprekend het doel van SEO moet zijn. Meer kliks via de huidige zoekwoord posities, een lager bounce percentage of verbetering van de algemene online reputatie zijn evengoed redenen om voor SEO te kiezen.
Zoekmachine optimalisatie zorgt ervoor dat Google een website beter kan lezen (Opmaak en architectuur) en een betere gebruikerservaring voor website bezoekers. Een krachtige basis betekent doorgaans minder kosten, denk daarbij aan snelle hosting, een gebruiksvriendelijke website en uniforme huisstijl. De zoekwoord posities in de zoekmachines worden bepaald door verschillende factoren:
Deze factoren zijn een beknopte samenvatting van de kern van onze werkzaamheden. Google is continue in beweging waardoor ervaring, analyse en testen de enige manier is om alles 100+ factoren positief te blijven beïnvloeden.
SEO kosten verschillen enorm van website to webshop. De basis zoals server, code-base, cms en on-site factoren, zijn een cruciale factor in de tijd en middelen die het kost om een website te optimaliseren. Daarnaast is de geschiedenis van een domeinnaam en bijhorende website belangrijk bij het vaststellen van de tijd, werkzaamheden en middelen om de SEO doel te realiseren.
Het is een misvatting dat websites die hoog in Google staan ook het hoogste (maand) budget besteden. Google is gericht op user experience, dat wil zeggen dat Google haar gebruikers op ieder moment van de dag de meest relevante zoekresultaten toont. Wel is het zo dat met SEA, ofwel Search Engine Advertising, posities in advertenties geveild worden, maar dit is onafhankelijk van de organische zoekresultaten in Google en vereist een onafhankelijk maandbudget. Naast hogere posities in de zoekmachines heb je met SEO dubbel voordeel doordat je website op uiteenlopende zoektermen en -zinnen gevonden word en de gebruikerservaring aanzienlijk verbeterd wordt voor nieuwe en terugkerende bezoekers. We kijken dus niet alleen naar keyword posities, maar ook naar de huidige prestaties van uw webpagina’s.